Необхідні документи:
- заява батьків або осіб, які їх замінюють (бланк заяви знаходиться за посиланням);
- копія свідоцтва про народження дитини;
- паспорт та ідентифікаційний код (для тих кому виповнилося 14 років);
- особова справа здобувача освіти з попереднього місця навчання;
- медична довідка за формою № 086-1/о (не обов’язково)
Послідовність дій:
- заповнити анкету
- написати заяву та надіслати її у сканованому вигляді нам на пошту
- підписати договір
Якщо Ви знаходитесь за межами України або на тимчасово окупованій території – вступити до школи можливо без фізичної присутності заявника, використовуючи сучасні засоби електронного та поштового зв`язку.
Передати необхідні документи можна:
- особисто, за адресою, що вказана в розділі “Контакти”, з 09.00 год. до 18.00 год.;
- електронною поштою: lyceum@olginsky.com.ua – скановані копії заяви та документів;
- надішліть поштою рекомендованим листом або кур’єром за адресою, що вказана в розділі “Контакти”.